Alla inlägg den 7 november 2009

Av Ellen - 7 november 2009 18:25

En dam  kliver in i en zooaffär, får syn på en papegoja och
blir genast  förtjust i fågeln.


 

- Ursäkta, kan papegojan prata och är den till  salu? frågar hon
 

- Jadå den både pratar och är till salu. Men jag  måste nog varna er.
 

Uppfödaren drev en bordell så gojan kan ha snappat  upp lite
fula ord och så.


 

- Jag är inte känslig och mina barn  är stora nog att klara
ett par fula ord. Jag köper den!


 

Hon  kommer hem med papegojan och placerar den på ett bord i
vardagsrummet.  När hon tar av skynket från buren kraxar fågeln till
och säger  


 

- Wow! En ny bordell och en ny bordellmamma!
 

- Jag är inte nån  bordellmamma och det här är inte någon bordell,
svarar damen och  skrattar lite för sig själv.


 

En liten stund senare kommer damens  två döttrar hem och går
in i vardagsrummet för att titta på papegojan.  
 

- Wow! En ny bordell, en ny bordellmamma och två nya horor!
kraxar  papegojan.


 

Flickorna blir först stumma av förvåning men efter en  liten
stund skrattar allihop gott åt det hela, eftersom de trots allt  
kan se det roliga i situationen.


 

Nån timme senare kommer maken  hem och går in till sin familj
i vardagsrummet varpå papegojan  utbrister
 

- Wow! En ny bordell, en ny bordellmamma, två nya horor men  
samma gamla kunder! Tjenare Kjell hur är  läget?



Av Ellen - 7 november 2009 18:24

Jag var på puben igår när jag plötsligt insåg jag desperat behövde fisa 

 
Musiken var riktigt, riktigt hög, så jag timade mina pruttar med soundet.  

 

 Efter ett par låtar, började jag känna mig bättre.

 

 Jag avslutade min pint och märkte att alla stirrade på mig.

 

 Då jag mindes plötsligt att jag lyssnade på min iPod.  
 

Av Ellen - 7 november 2009 18:19


  

När du tittar närmare på bilden så kommer du att se Albert Einstein.

men om du backar x antal meter så kommer du att se Marilyn Monroe.

Otroligt men sant!!!


Av Ellen - 7 november 2009 18:15

  

Av Ellen - 7 november 2009 18:09

Ikväll så är vi inbjudna till Henrik´s föräldrar sen så är Henrik´s tremänning o familj här på besök så det blir trevligt tror ja...

 

Det brukar det bli så det blir det säkert ikväll oxå...

 

Sen så är Henrik ledig denna helgen..utan att han har nåt projekt på nåt annat håll utan han umgås med mig o barnen...imorgon ska vi dra till Karlstad...

 

Först så ska ja till min syster på PrincessPe-party...sen ska vi hem till pappa där han bjuder på smörgåstårta o vanlig tårta....ska fira fars dag o Alice´s födelsedag (fyller på onsdag)...sen på kvällen så blir det väl firing av Henrik´s pappa..tror ja...

 

Men nu ska ja göra mig iordning för att snart gå bort...

 

Ha en trevlig fortsatt kväll....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards