Alla inlägg den 12 november 2009

Av Ellen - 12 november 2009 16:59

Ja har tidigare pratat via msn...men nu har ja inte varit inne på länge...så skulle gå in en dag o då var ja tvugen o ladda ner en ny version....o min fråga är nu:

 

Kostar det att ha msn eller är det fortfarande gratis?

 

O nu menar ja Windows Live Messenger....för när ja laddade ner den nya versionen så kom det fram en massa text som ja skulle läsa igenom o sen godkänna så ja vart lite osäker...för ja har inte lust o betala en massa för nåt som ja använder nån gång då o då...



Av Ellen - 12 november 2009 16:31

Idag har ja o en kompis vart till Karlstad...o ja var helt barnledig så nu har Henrik fått kännt på hur det är o ha hand om två barn istället för ett..

 

Att det inte bara o bara alla ggr...

BB

Av Ellen - 12 november 2009 16:26

Har nämnt i nåt tidigare inlägg att ja har en kompis som oxå väntar barn....hon skulle ha barn 2 veckor efter mig så hennes "bäst före datum" var den 5 nov.....

 

Men nu inatt så fick de åka in men sen så har ja inte hört nåt mer hur det gick....ja hoppas varje gång mobilen piper till att det ska vara hon men tyvärr inget mess ännu...

 

Men hon har så mycket annat att tänka på just nu är o messa till lilla mig..förr eller senare så kommer ja att få veta...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards