Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Ellen - 28 januari 2010 16:57

Ringde imorde till kommunal för att fråga om räkningen o varför de inte har drgit hela avgiften via autogiro...

 

Räkningen skulle ja inte bry mig om...än en gång...utan hon skulle prata med de på kommunal så att ja inte skulle få nån mer räkning...men fråga är  varför gjorde de inte det första gången???

 

O ja kan satsa 100:- på att det kommer att komma en ny räkning på 125:-...

 

Sen frågade ja även om varför det inte hade dragit hela medlemsavgiften o då svarade hon att det kommer att dras i mars det resterande så det kommer alltid dras i efterhand för de vet ju inte om ja har jobbat eller har haft aktivitetstöd eller dyl...

 

Men HALLÅ!!!!! ja är mammaledig....har varit det sen 5 okt...det kan de ju kolla upp så varför kan inte hela beloppet dras????

 

Ja fattar mig inte på dessa olika myndigheter...varför göra lätt för sig när man kan komplicera????

 

Så ja vet inte om de kommer att dra mer än ca 300:- i månaden sen eller hur det blir...hon ja pratade med vad inte speciellt trevlig...sa att det kommer att jämna ut sig i slutändan så ja skulle inte bekymmra mig o räkningar kan komma om man inte har noterat...sa hon med en nonchalant tonläge...

 

Typ som att ja borde ha fattat o inte borde ringa o fråga såna dumma frågor... det var så n känsla man fick...

 

Men vi får väl se hur det hela slutar...får väl en mastig räkning i slutet på året att de har dragit för lite o kräver 1000-tals kronor...

 

Ja skulle nog ha hållt mig till räkning för då kunde ja betala hela räkningen o inte bara en del av den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards