Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Ellen - 10 februari 2010 12:53

     

                           

Av Ellen - 10 februari 2010 12:50

En man sitter hemma och kollar sport på tv när hans fru
frågar:
- Kan du fixa lampan i hallen??

Han tittar snett på henne och säger:
- Ser jag ut som en elektriker ?



Men  kan du fixa kylskåpsdörren då??
- Laga kylen!!
- Ser jag ut som en kylmontör??


Jaha, men du  kan väl åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren.

Han säger:
- Jag är f-n ingen snickare och fixar inga trappsteg!!

Ser det ut som det står Järnia i pannan på mig ? Jag har fått nog!!!

Jag går till puben...

Han går till puben och dricker några timmar och börjar få skuldkänslor och bestämmer sig för att gå hem och laga de trasiga sakerna.

När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat,lampan i hallen fungerar och att kylskåpsdörren är hel.

- Älskling, hur har det här gått till??


-Tja, efter du hade gått satte jag mig på trappan och grät lite.

Just då passerade en ung man och frågade vad som var
fel. Och jag sa som det var.

Han erbjöd sig att fixa alla sakerna om jag antingen
hade sex med honom eller bakade en kaka.

-Jaha sa mannen: Vad blev det för sorts kaka då ??

Men Hallååååå...


- Ser jag ut som en jävla konditor
eller?

Av Ellen - 10 februari 2010 12:45

La in en historia men halva historian försvann...

 

Vart tog den vägen???

Av Ellen - 10 februari 2010 12:27

En man sitter hemma och kollar sport på tv när hans fru frågar:

 - Kan du fixa lampan i hallen??

 

Han tittar snett på henne och säger:

- Ser jag ut som en elektriker?


Men  kan du fixa kylskåpsdörren då??

- Laga kylen ??

- Ser jag ut som en kylmontör??

 

Jaha, men du  kan väl åtminstone fixa trappsteget vid
ytterdörren.

Han säger:

 

- Jag är f-n ingen snickare och fixar inga trappsteg!!

Av Ellen - 10 februari 2010 11:42

Igår var Alice o Henrik o provade de nya skridskorna...farmor var oxå med..hon ville väl se hur skridskorna som hon hade köpt funkade..

 

Det var första gången som Alice stod på ett par skridskor o det gick över förväntan...

 

Visst ramlade hon ett x antal ggr men hon var snabbt upp igen utan att det vart en massa grining o tandagnissel...så för att summera det hela så får ja lov att säga att det gick bra..

 

Men visst det kräver ju träning för att det ska kunna åkas ordentligt men tids nog ska det gå ...

Av Ellen - 10 februari 2010 11:35

Köpte en skrap-pyramid i måndags....bad tjejen att få en lott med många miljoner på..tyvärr så vart det inte så...

 

Denna lott skrapade ja igår...o ja vann...tyvärr inga miljoner då det fattades si så där en 4 nollor...men det vart 100 kr i alla fall...så ja gick ju med vinst på 70:- då lotten kostade 30:-

 

Kul att man lyckas ibland men ja önskar att ja nån gång i mitt liv ska få uppleva en större vinst....

 

Men lite är bättre än inget....


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards