Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Ellen - 5 mars 2010 09:38

Idag känns det bättre..kan bero på att ja fick ventilera igår....


Igår kväll så var ja bara tvungen o gå ut o gå....ja gick o gick..andades in den kalla luften...tänkte o funderade...rensade hjärnan...


När ja kom hem efter att ha varit borta i en 40 min....så höll Henrik på o gav Livia mat...sen efter en stund så gick han o la henne o kom sen ner i fråga mig vad som var fel o då brast det för mig...igen...

 

Talade om hur ja kände det.....hur ja upplevde saker o ting o att ja inte ville ha det så....han fårgade hur vi skulle göra men ja kunde bara säga: "ja vet inte.."

 

Men många ggr så räcker det o få ventilera lite så känns det genast mycket bättre men tyvärr så kommer denna känslan att komma tillbaka...men när är ingen som vet....

 

Men idag kommer ja få ladda batterierna o när ja vet om det så känns det mycket lättare...

 

Dels så ska Henrik följa med till stan sen o handla...för det vart ju inget av det igår...ville inte åka iväg efter Alice utbrott...man tappar både lust o ork....o vi skulle ju ha det mysigt men det vart inte så...

 

Men då ska vi försöka med det idag istället o då skulle Hnerik följa med....

sen ikväll så kommer Henrik´s kusin o gubbe samt faster o käkar lite mat o spelar lite kort så då kommer mina batterier att laddas.....

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards