Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Ellen - 3 oktober 2011 15:37


    

Guardian Angel 


I am your guardian angel

sent from up above,


to care for and protect you

and fill your life with love.


When things go wrong

and you are in despair.


I´ll wrap my wings around you

to show you that I care.


No matter what your future

no matter what you do.


I will always  be there

to love and comfort you.



          


Eftersom ja personligen inte kan ge er en skyddsängel så sänder ja en varsin här via bloggen...


Den ska ge er tro,hopp o kärlek..den ska hjälpa er att finna vägen tillbaka...ut från allt det mörka o onda...få er att känna lycka o glädje igen...


Vet att denna ängel inte kan ge er det ni allra helst vill ha.. den uppfyller inga drömmar men det är mitt sätt att visa min omtanke o att mina tankar går till er...


O ja ber till högre makter att eran tur ska komma..ja håller tummar o tår hårt...ja känner smärta, sorg o lider med er så fort ja läser på era bloggar att ni än en gång har stött på en motgång...


Ja lovar att ja kommer fortsätta hålla tummar o tår hårt hoppas hoppas hoppas o tro att tids nog ska era drömmar slå in...


Allra varmaste tankar o kramar till er...


  Ellen  























Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards