Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Ellen - 31 oktober 2011 23:56

Då begravs min mormor....det blir kaffe o smörgåstårta efteråt...sen x antal dagar senare så blir det boupptäckning...


Min moster ringde idag o berättade när begravningen skulle va o då frågade hon även om ja ville vara med hemma hos mormor utifall det var nåt i hennes hem ja ville ha...just då kom ja inte på nåt men efter ja hade lagt på så kom ja på att ja skulle vilja ha fotografier på mamma..ja även på mormor...om det finns några o om ja får ta dem...


Men det får ja säga nästa gång ja pratar med min moster så att hon vet....kanske de själva vill ha korten (mina mostrar) eller så kanske mina syskon vill ha...får avvakta o se...

Av Ellen - 31 oktober 2011 23:28

Ja då var snart oktobermånad ett minne blott...endast två månader kvar av hela 2011...om endast 27 dagar så är det dags att tända första adventsljuset....


 


Oj oj oj säger ja bara...ja brukar inte känna nån större stress inför julen eller innan årets slut men i år gör ja det...har så mycket inplanerat..vilket ja självklart tycker är kul men att det skulle känna så stressigt trodde ja inte..


Men det är ju bara en MASSA nöjen...så ja ska inte klaga....nja lite då....så där nu har ja gjort det...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards