Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Ellen - 12 mars 2011 22:43

En man är ute på stan och springer på sin exfru med hennes nya pojkvän.
-Jasså du.., Säger han till pojkvännen,
-Så du har fått ta över mitt gamla slitna hål?
Pojkvännen är inte sen att kontra:
-Nä för fan..det var ju bara de första fem centimetrarna, resten är tamejfan i nyskick". =)

Av Ellen - 12 mars 2011 22:24


Även om ja hejade på The Moniker så tycker ja rätt låt vann...Eric Saade gör låten bra både sång o dansmässigt...


Trost sina unga år (20 år) så gör han det han gör proffsigt...


Den 12 maj så är det dags för Eric att tävla i första deltävlingen för att ta sig vidare till den stora ESC...


Han kommer att tävla mot dessa länder:


Bosnien

Cypern

Ukraina

Österrike

Belgien

Nederländerna

Moldavien

Slovakien

Rumänien

Estland

Makedonien

Danmark

Slovenien

Vitryssland

Bulgarien

Israel

Irland

Lettland



Av Ellen - 12 mars 2011 19:26

 

The Moniker förja tror han har störst chans att lyckas i den stora finalen...


Heja heja....

Av Ellen - 12 mars 2011 16:43

 

Av Ellen - 12 mars 2011 16:21

Here we come...


Den 7 dec så tar vi flyget o far till varmare breddgrader...igår så var ju N o T här för att vi skulle komma fram till en bra plats vi ville åka till så valet vart Maspalomas...nån som vart där???


För kom gärna med tips vad man ska besöka o inte besöka....göra eller inte göra....


Längtar redan men skönt att man har nåt att se fram emot....


Vi har tagit en plats som ska passa både våran familj som vi se oss omkring o N´s familj som vill mer relaxa..


Det finns sanddyner o 5 km lång sandstrand....shopping....barer o resturanger....nöjespark...vattenland....djurpark o vilda västern stad...


Så det kommer säkert bli bra....




Av Ellen - 12 mars 2011 14:45

För 21 år sen så var ja världens lyckligaste tjej...då föddes min lillebror 04:36 kom han till världen...väntan hade varit så lång men äntligen så var dagen kommen...


Vi var med till bb då han skulle födas....men tyvärr så kom han med fötterna före så det vart akut kejsarsnitt....på den tiden så fick barn som kom via kejsarsnitt ligga i kuvös...


Vanligtvis så fick inte barn komma in där bebisarna i kuvös låg men personalen gjorde ett undantag o ja o min syster fick komma in...vi fick t.om stoppa in handen i kuvösen o ta på våran lillebror....



Ja var så lycklig.....så glad....så stolt...växte säkert en halv meter....när han kom hem så ville mina kompisar titta på underverket men det var knappt att de fick de...o ta på honom det fick de inte...ja var väldigt beskyddande när det gällde min bror..


Flera ggr så kunde ja gå in o bara titta på honom...o flera ggr så lovade ja honom att skulle det hände mamma o pappa något så skulle han aldrig komma på fosterhem utan ja skulle kämpa för honom(ja är 12 år äldre än honom)...ja skulle ordna upp det hela..det var han o ja....han skulle inte hamna hos nån annan..


Ja o min bror har ett speciellt band....det var han, ja o pappa som gjorde saker ihop....det var hos mig som han sov över hos när ja hade fått egen lägenhet..det var hos mig o Henrik han var flera veckor under sommaren...det är mig han har kontakt med....ja det är mycket som är han o ja...o mycket som vi har gjort ihop under alla dessa åren....


 


Grattis älskade lillebror på 21-års dagen...Älskar dig




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards