Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Ellen - 25 mars 2011 22:41

Bäst o hoppa i säng så man är pigg imöra när man ska gå på barnmässan med bästa kompisen o hennes lille son....o allt annat som händer under dagen...

 

 

 

Natti natti o sov så gott.....




        



Av Ellen - 25 mars 2011 22:16

Efter många om o men så fick ja min beställning gjord...tänkte först att ja skulle beställa från nätet...snabbt o snärtigt men det vart inte alls så för ja kom inte in på min sida...


Försökte på alla möjliga o omöjliga vis men inget funkade så till sist så fick ja lyfta på luren o ringa.....


Men det var oxå en massa tryckningar innan ja väl kom fram...många val -alternativ innnan man väl kom i en kö där min beräknade väntetid var ca 2 min...


Fast den som räknade ut väntetiderna borde få sparken då det tog över 30 min innan nån äntligen svarade....


Beställde byxor...linnen...tunikor...toppar m.m...slutsumman hamnade på 1550:- trots att ja hade 300:- i rabatt..men ja behöver nya kläder..speciellt nu efter att ja har rensat ur mina garderober o lådor på en massa kläder som är trasiga, för små, för stora, för breda, för korta, för tråkiga osv....


Så ja hoppas att ja blir nöjd med min beställning när den kommer när det gäller färg, utseende o storlek...

 

Detta är några av plaggen som ja har beställt:

 

     

 

 

Av Ellen - 25 mars 2011 13:49

Detta var lättare sagt än gjort men ja vart ganska nöjd med resultatet  


 

Denna roliga "övning" fann ja på Rockermoms  hemsida...


Du kanske oxå vill prova??


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards