Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Ellen - 11 juli 2011 11:47

Ja då satt man här igen då...men ja har jämt nyss satt mig här....så då är det väl okej o ta några minuter framför datorn??


Livia leker...Alice är med farmor o plockar jorgubbar men de är väl snart hemma igen för det var ett tag sen de åkte...Henrik jobbar...vet inte när han kommer in idag för de håller på o kör gräs...


Ska snart ta o hänga en tvätt...o sätta på en ny maskin.....samt ta in den som hänger ute.....får passa på nu idag för imöra skulle det bli regn..


Har inga planer för dagen...som vanligt....ja vet inte vad ja ska hitta på...

inte så kul o göra nåt ensam..ja som sagt barnen är ju med men ja är ju ensam i alla fall...har ingen vuxen o prata med...o bara åka iväg o sitta rakt upp o ner är inte kul....


Nån dag under veckan ska ja träffa J...vet inte vad vi ska hitta på men bara att få träffas o stri en massa duger gott o väl för mig....


Trots mitt fiasko igår (att ja hörde av mig till A) så ska ja nu inte höra av mig till honom utan nu är det upp till han...om han vill ses till helgen eller inte...


O ja skulle såååå gärna vilja gå ut till helgen...(ja helst av allt så vill ja ju träffa A) men annars så skulle ja gärna vilja gå ut men har ingen att gå ut med..


Ja ja vi får väl se vad denna veckan erbjuder...troligtvis ingenting..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards