Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Ellen - 15 juli 2011 23:19

Han säger att han älskar mig...vill dela sitt liv med mig....att han uppskattar mig, ser mig etc...o vi har ju haft samtal bara för nån vecka sen om att vårat förhållande måste få en ändring om vi ska kunna fortsätta...o han vet hur ja känner o mår...det berättade ja för honom senast i tisdags (tror ja det va eller onsdag)....


O ändå så kom han inte ihåg...


Ja tänkte att ja ska då ingenting säga utan vi får se om han verkligen kan komma ihåg en sån sak själv....men det gjorde han inte....


Han var inte ens hemma (på möte i Mora)...så då tog ja barnen o åkte till Karlstad där ja träffade J...gick några timmar på stan...o när vi sen kom hem så  hade Henrik gått ut o jobbat (gräskörning)..


Han kom in vid 2-tiden på natten....möttes då av en lapp som ja hade skrivit o lagt på hans kudde...


"Grattis på bröllopsdagen" o en sur gubbe brevid....

 

Han vet ju hur ja mår o hur ja känner o att ja inte vet hur det kommer att bli för oss o ändå så kunde han inte ens komma ihåg vår bröllopsdag...ja menar inte att ja behövde få blommor o presenter eller så....det hade räckt om han  hade skickat ett mess där han hade skrivit "Grattis på bröllopsdagen..älskar dig" ....

 

Ja väntade in i det sista...men till slut så tog dagen slut o en ny började gro...

 

Det var igår vi hade 4 års bröllopsdag......så inatt har ja knappt sovit nåt alls....sist ja kollade på klockan så var hon halv 4...men det berodde inte enbart på detta utan annat oxå men det var även detta oxå....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards