Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Ellen - 6 januari 2009 15:49

TUSEN TACK SOFIA 


"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap.


Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."



 

Idag så fick ja en utmärkelse från Sofia....



O ja hoppas att ja fortsätter att skriva lika intressant så att du vill fortsätta att följa med mig genom livets alla prövningar o lite där till...



Det tänker i alla fall ja göra när det gäller ditt liv o din familj...



Tyvärr så har ja inte åtta bloggvänner...inte än i alla fall....men ja skickar gärna ett utmärkelse tillbaka till dig Sofia för du verkar vara en go o omtänksam tjej i dina bästa år...:-)



Sen den andra vill ja skicka till Jenny...ja håller tummarna för dig att det kommer att gå bra på Huddinge när du ska dit o att när det gäller adoptionen att det kommer flyta på...o att ni tids nog ska få det ni väntar på...


Kram till er båda...

Av Ellen - 6 januari 2009 15:27

Nu har ja raderat bort allt som har med julen att göra....vilket oxå gjorde att mina inlägg sjönk i siffror..


Men ja vill inte ha kvar nåt som har med julen att göra....förrän till nästa jul....


Nåt inlägg kanske blir lite konstigt...då ja har raderat bort men ja tror inte det..men skulle det vara så, så vet ni vad det beror på...


Nu är min sida mycket ljusare....:-) men annars så är det ingen större förändring...


Måste ge mig nu...får folk hit om 3,5 timme o ja har en hel del att göra innan de kommer så ja avslutar detta med att säga:


Tack för mig o på återseende



Av Ellen - 6 januari 2009 14:18

Nu tar ja bort mina julbilder.....julmusiken o adventskalender från min blogg....



Vill få en ljusare blogg nu när vi tids nog kommer att gå mot ljusare tider...


Kram



Av Ellen - 6 januari 2009 14:07

Igår var ja o Henrik o 2 kompisar till Löfbergs lila arena o kollade på hockey...fast det var ju fler än  vi som var där fast det låt som det bara var vi där....:-)


Ja kan tycka att det är roligt o gå på hockey live men att se det på tv är inte lika intressant....men det är väl stämningen o atmosfären som får igång en när man är där...musiken....jublet o alla människor som finns runt omkring en...


Första perioden var skaplig....andra var inte lika bra...mycket skjut iväg-skott o miss av puck...m.m..


Visst ja hade inte gjort det bättre men de gör ju inget annat om dagarna än o spelar hockey så lite kan man väl ändå begära av dem...


Period nummer 3 var nog det bästa för då var det mer lagspel o passningar samt mål så det kunde bli oavgjort eller att Brynäs fick in fler mål...


Men resultatet av matchen vart i alla fall 3-2 till FBK..


Ja själv är väl ingen inbiten fans...visst så hejar ja på FBK men inte så att ja har diverse kläder o flaggor m.m...utan ja är mer så att vinner FBK så  är det jättekul men vinner nåt annat lag så är det väl kul för dem...ja gråter inte eller sliter mitt hår om FBK inte vinner...


Så där då har ja fått in lite sport i min blogg då....:-)


På återseende..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards