Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Förvånad

Av Ellen - 9 november 2009 13:33

Alice o Henrik hade hemligheter för sig o ja fick inget veta förrän vi kom hem till pappa o gissa om ja vart förvånad när det visade sig att Henrik själv hade varit på shopping..

 

Han hade köpt kläder till Alice...tights....en topp med Hello Kitty på...två jättefina klänningar...vantar till Livia..o det är inget som ja tror har hänt tidigare...i alla fall inte utan mig...

 

För det hela började med att Alice ville ha klänning på sig...o det var meningen att ja skulle köpa när ja sprang på nån bra men har inte gjort det ännu...så när Alice skulle ta en så visade det sig att hon hade vuxit ur de få hon hade så hon vart så ledsen så...

 

Men då lovade Henrik henne att hon skulle få nu o på så vis var det....

 

De kan om de vill...dessa män...trots sina "brister" (för vi kvinnor har ju absolut ingaObestämd) så älskar vi dem....

 
 
Ingen bild

Ulrika

9 november 2009 16:44

Hej Ellen
Det var jätte längesen jag var inne på din blogg, så nu var jag lite nyfiken på hur det var med dej.
Jag har för mig att du skulle ha barn innan mej o det stämde. Vi var beräknad den 4 nov. men inget har hänt ännu. Jag är inne på Jenny's blogg sida o idag läste jag om hennes förlossning (igångsättning) o så läste jag din (kejsarsnitt) o så får vi se hur min förlossning går tillväga; självmant, igångsättning eller kejsarsnitt...
Jag kan förstå att man har känslorna på utsidan efter förlossningen också, men man vill inte det!
Ha kraft o mod att gå igenom de tuffa stunderna så känns det kanske bättre när de "lätta" stunderna kommer!!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - Tisdag 6 feb 14:57

Vi har ju skaffat skatter o det har verkligen inte varit nån dans på rosor (varför man nu säger så för det rosor är ju taggiga o jävliga) men hur som så har det inte varit bra..det började med att ja kastrerade katterna o då visade det sig att på den...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 16:45

Herregud...ja nu kan vi i alla fall inte säga att vi inte fick en vit jul eller vinter för den delen...men känner att det räcker nu...just nu så har vi 5 plusgrader solen har lyst och en hel del av snön har försvunnit men också gett stora vattensamli...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 15:47

Här är det sjukstuga deluxe..nja kanske inte riktigt så illa men det har varit..började med att Livia fick lite ont i huvudet o halsen i torsdagskväll..kände sig inte jättesjuk på fredag men valde att stanna hemma o det var väl tur det för POFF från ...

Av Ellen - Tisdag 16 jan 14:39

Halva januari har gått o det var över 1 månad sen som ja skrev nåt här...sa att ja skulle bli bli bättre på att skriva o det såg vi ju hur det gick med det....men å andra sidan så kan man ju inte tvinga fram nåt att skriva om, om man inte kan vill el...

Av Ellen - 9 december 2023 15:11

Endast 22 dagar kvar av 2023...även detta året har varit en speciellt år..så mycket elände som har hänt/händer i Sverige och i övriga länder...krig...dödskjutningar...bränder av olika de slag...ja det har varit så mycket neagtiva händelser så man ork...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards