Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Ellen - 13 februari 2009 08:30

Inte för mig i alla fall....ja brukar nästan ha tur då det är fredagen den 13:de....o ha otur alla de andra dagarna...


 

Men idag har ja tur....vet ni varför?? men ni kanske inte vill veta....


 

Vaknade 03:40...försökte somna om men det gick inte...hade bestämt mig för att testa mig idag så ja gick upp...


 

Kissade i burken....stoppade ner stickan o höll den där i 20 sek...la den plant...tog mitt hjärta av sten..kramade om det hårt....o väntade ut de 3 lååååååånga minuterna....


 

Visste ju redan svaret......trodde ja.....


 

Men ja hade fel för testet visade positivt....


 

Hör upp alla...ja är gravid...på smällen....med barn....på tjocken... har bulle i ugnen eller vad ni vill kalla det...


 

Men man ska ju inte ropa hej än på länge men nu är vi en bit på vägen...ja ska väl vara i v 5 men detta med dagar vet ja inte hur man räknar..


 

Så nu ska ja åka iväg till Sthlm o njuta av min resa....det kunde inte bli bättre men ja kan väl inte förneka att ja känner oro o tankarna finns där..


 

Det är ju fjärde gången som ja är gravid...men det har än så länge bara blivit ett barn...o ja har haft blödningar på alla tre så ja är jätteorolig men glad...


 

Så nu skriver ja inget mer för denna vecka..kanske på söndag men annars så återkommer ja på måndag efter ja har varit till sjukhuset för ja skulle ju dit på återkoll...kul att man kan komma med positiva besked...:-)


 

Så nu får ni ha en riktigt trevlig helg o en trevlig alla hjärtans dag...


 

Puss & kram till er alla


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards