Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Ellen - 25 februari 2009 17:06

Ikväll/natt så kommer Henrik hem...


Visst så har vi överlevt men det har varit tomt...så nån funktion fyller ändå dessa män....för när de är borta så saknar man dem...


Eller är det plånboken man saknar??? hmm..


Skämt o sido...ja inte enbart saknat plånboken....hmm eller ja menar... självklart så är det Henrik ja har saknat...:-)


Men nu måste vi sticka...


Kram o ha en trevlig kväll

Av Ellen - 25 februari 2009 16:52

Nu ska ja läsa er andras bloggar o se vad ni har haft för er....innan ja o Alice ska åka iväg på lekgympa...


Det blir ingen Friskis & Svettis för mig denna gång heller...dels att ja inte är riktigt kry sen så är ju Henrik inte hemma så det känns skönt att få Alice i säng skaplig tid...


Sen så vågar ja inte chansa...vet att läkaren sa att det inte var skadligt men det var ju innan ja hade sk flytningar/blödningar..så ja vågar inte chansa..


För skulle det bli nåt så skulle ja klandra mig själv att det var mitt fel..så därför låter ja bli....

Av Ellen - 25 februari 2009 16:41

Ja då har man tagit den första dosen av två/dag...


Ska ta det 2 ggr om dagen i 2 veckors tid...hoppas verkligen att det ska funka...att det kommer att gå bra denna gång...


Mina flytningar/blödningar är än så länge under kontroll...inga förändringar..det enda som det har blivit lite mer av är "flytningarna" från själva medicinen...


Kan tänke att det var lite mer info än vad ni ville veta...men nu vet ni :-)


Ja vet inte riktigt hur ja mår....har kännt mig så trött i flera dagar....

känner mig inte som ja brukar....kissar ofta...vet att det kan bero på graviditeten men ja vet heller inte om det beror på min förkylning som inte vill ge med sig...


Ja känner mig orkeslös o matt...vill o orkar inte ta itu med nåt..idag har ja även gråtit för egentligen ingenting..det bara kom över mig o ja gråt en skvätt..eller det vart faktiskt fler än en skvätt....

Men ja mår gärna så här om det beror på graviditet...men ja lever ju fortfarande...eller rättare sagt så... lever vi i en ovisshet som tär på en...


Ja kanske tar Progesteronet helt i onödan....ja kanske hoppas o tror utan nån mening...ja vet ingenting...men om 12 dagar får vi veta om vi ska fortsätta att hoppas eller inte...





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards