Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ellen - 1 mars 2009 23:00

 Tills ja får veta....



Om Pyret finns eller inte.....ja känner av olika saker....men ja vet inte

vågar heller inte tro på nåt...innan ja vet säkert....


Detta låter säkert jättefånigt...men ja håller i mitt stenhjärta varje kväll o önskar att den ska hjälpa mig igenom detta...


Vet att ett hjärta av sten inte kan hjälpa mig men..ja vet inte hur ja ska förklara för att ni inte ska tro att ja är en "knäppgök"..


Men den får mig lugn....så kanske man kan säga...


Men nu ska ja ta kvällen...så ja säger:


God natt o sov så gott........

Av Ellen - 1 mars 2009 22:54

Var ju på 4-års kalas idag...



O det vart en hel del prat om just Facebook...hur fantastiskt o roligt det är...



Så ja tänkte att ja får väl ge det en chans...kan ju logga in mig o skulle det inte vara nåt för mig så är det ju bara att avregistrera sig...



Så ja kom hem o loggade in min profil..o vips så hade ja en profil på Facebook...



MEN........som Tony Irving hade sagt...



Så fattar ja ABSOLUT INGENTING......kan ju bero på att ja är nybörjare..

men ja vet ju inte vart ja ska gå...eller hur ja ska göra eller inte göra...



Men ja ska ge det en dag eller två....men troligtvis så är det nog inget för mig....



Tacka vet ja bloggagratis.se...där vet ja hur man gör.....:-)

Av Ellen - 1 mars 2009 22:17

Alice kom ner gråtandes....klagade på smärta i benet...


Hon lider av växtvärk,stackarn....


O ja minns själv hur jävligt det var....led mycket o ofta av det när ja var liten o ändå så vart ja inte längre än 1,70...:-)


Men efter många om o men så fick ja nu i henne lite flytande Alvedon utblandat med juice..smaken är väl inte den bästa...


Får kolla på apoteket nästa gång ja har vägarna förbi om det inte finns nån som smakar någotlunda..


Det finns ju tabletter som man smälter i munnen men ja vet inte om hon är tillräckligt gammal för dem....får kolla upp det...


Men ja lider verkligen med henne....inte lätt att vara liten o ha ont....

Av Ellen - 1 mars 2009 22:05

Imorgon så är ja bjuden på smyckeparty....


Ja har aldrig varit på nåt förut så ja har ingen aning vad det kan vara mer än att det är smycken av olika slag....o att det kommer att kosta...


Oavsett vad det än är för partyn så  kostar det...men man behöver ju inte köpa nåt...men tyvärr så kan man känna många gånger att man nästan måste köpa nåt...tycker nästan de andra tittar snett på en om man inte handlar...


Men oftast så behöver man inget...o sen så kan man ju inte veta innan om det är nåt man vill ha eller inte innan man har varit där...

Av Ellen - 1 mars 2009 22:00

Daniel Tynell tog sig snabbast från Sälen till Mora...


talar om årets vinnare av Vasaloppet 2009..


Han åkte 9 mil på 4 timmar, 10 min o 55 sek...


Men det är inte första gången han vinner utan tredje gången....han vann även året 2002 o 2006....


GRATTIS TILL SEGERN!!!!

Av Ellen - 1 mars 2009 20:59

Nu blir det Beck...har sett den men ja ska se den igen...


Men ja återkommer i reklam o nyhetspausen..


Hej så länge....

Av Ellen - 1 mars 2009 20:57

Så många har inte ja haft på en o samma dag någonsin...


Hur det har gått till vet ja inte...måste ha skrivit nåt av intresse...:-)


Men gissa om ja vart förvånad men JÄTTEGLAD när ja såg antalet....


Tack till er alla som läser min blogg....

Av Ellen - 1 mars 2009 10:25

Släcker ja ner datorn...för resten av familjen börjar bli klara för avfärd...så det är bäst att man gör sig i ordning så man inte blir efter..:-(


Ha en trevlig dag alla mina vänner....gamla som nya...


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards