Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Ellen - 18 mars 2009 16:41

I flera dagar har ja varit helt orkeslös....matt....orkar inget....vill bara sova typ...


Idag har ja även haft...har det fortfarande lite molande värk i mitt huvud...har vilat på förmiddagen men ändå så känns det som om ja inte har sovit på flera dagar...


Har även spytt lite på morgonen...men sen har det bara varit känningar av illamåendet...


Önskar att ja kunde känna mig lite piggare så att man orkade med vardagen...hur ska det gå när ja ska iväg på praktik..då måste ja ju upp i "ottan" jämnfört med nu....:-) usch bävar för det...


De säger ju att det ska bli bättre för var vecka som går o ja hoppas verkligen det...visst nu finns ju de som har eller  haft mycket värre än vad ja har eller upplever....men ja måste bara få klaga av mig lite...


Men nu vet ni varför ja inte sitter här så ofta....ja orkar helt enkelt inte.....men ja hoppa snart att ja ska bli piggare...så ja orkar med mitt liv....

Men ja ska nu försöka läsa era bloggar o vad som har hänt hemma hos er..

Kram



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards