Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Ellen - 23 mars 2009 17:11

Har varit sugen på pommes frites o bea.sås hela dagen idag så det ska det bli till kvällsmat..o till det så får det bli hemmagjorda hamburgare...


Men det blir väl som vanligt när ja äter att ja blir illamående...ja längtar såååå efter maten o sen så dröjer det inte länge förrän det tar stopp o man nästan vill spy...


Men ja får njuta så länge det varar...


Detta blir oxå kvällens sista inlägg...


Ha en trevlig kväll...tack o go natt

Av Ellen - 23 mars 2009 16:32

Idag så fick ja klarbesked om att ja fick vara på den praktikplatsen som ja hade frågat om..


Ja ska vara på ett dagis...vet inte om det är små barn eller de större barnen..det visar sig...


Ja börjar i alla fall den 14 april..tog efter påsk för då har ja lite marginal att ordna med vissa papper innan...o att dagis är beredda på

att Alice ska vara det oftare o längre..


Ja är lite osäker på om ja själv får bestämma tiderna..hoppas det...för ja skulle önska om ja slapp att ha Alice allt för länge på dagis varje dag...

Men hon lär  nog få vara där i en 8-10 timmar per dag...o det kan ju vara lite intensivt när det gäller precis varje dag måndag - fredag..

Av Ellen - 23 mars 2009 16:30

Två sorters kakor....det ena receptet var nytt så om det är ätbart vet ja inte...det märks...


Den andra sorten har ja bakat tidigare....bakade även igår o då vart det molusker..för det var väl igår???


Ja dagarna går så fort..snart är ju även denna dagen ett minne blott...

Av Ellen - 23 mars 2009 13:53

Här var man snäll o gav magen mat...men vad fick man för det?


Jo illamående de lyx....urk....så nöjd var den....:-(

Av Ellen - 23 mars 2009 12:50

Måste ställa mig vid spisen nu...


Henrik kommer in om ca 10 min...då är det ju bra om maten är klar..


Idag så blir det kokt potatis, vita bönor o stekt falukorv....


Det ska bli gott för min mage börjar bli lite kinkig....

Av Ellen - 23 mars 2009 12:13

Så skiner solen....men det är inte speciellt varmt när solen försvinner..


Idag har ja varit o klippt mig..härligt att få bort de slitna topparna...

för det var bara de ja klippte bort...ibland så kan ja få för mig att ja ska klippa mig kort men ja ångrar mig lika fort igen....o det kanske är tur det...


Idag är ja i v 10...snart har man gått en tredje del av tiden...men det känns som en evighet tills dess...


Var även till banken idag o växlade in våra småmynt som vi har sparat..

det blir en del...denna gången så vart det 4422:- som vi har till fickpengar när vi åker...


Undra varför man säger fickpengar???


Ja det finns mycket man kan fundera över...:-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards