Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ellen - 5 mars 2009 18:02

Har haft fika kompis här under eftermiddagen...hon har nyss åkte hem...


Hon försökte lära mig hur Facebook fungerade....men ska ja vara ärlig så fattade hon nog inte så mycket mer än mig men ja låtsades för hennes skull att hon kunde mer än mig...


Så snällt av mig :-)

Av Ellen - 5 mars 2009 14:22

Känner mig illamående av o till...specielt när ja har ätit..


Sen har ja drabbats av en otrolig trötthet....ja är så trött så ögonen står i kors på mig....det spelar ingen roll om ja sover så är ja lika trött...


Springer inte så ofta o kissar..tror ja....men ja är mer törstig nu än vad ja brukar vara annars...


Bröstvårtorna ömmar fortfarande...men vissa dagar så känns det knappt ingenting o då blir ja lite orolig...


Men snart får vi veta...bara 4 dagar kvar...o då kan ja även ringa till MVC o boka tid...har inte vågat gjort det ännu...


Vill veta först....så man vågar släppa lite på oron..

Av Ellen - 5 mars 2009 14:04

Nu ska ja läsa vad ni har för er en dag som denna....

Av Ellen - 5 mars 2009 13:57

Som ni kanske läste i ett tidigare inlägg så vart våran katt påbackad så igår var ja till veterinären med honom...stackars liten...



Men han hade tur....veterinären klämde o kände o drog lite men katten var så snäll så...han jamade till lite då han klämde vid knät så det var väl där "skadan" var...



Han gav honom en spruta o sen fick ja hämta ut medicin på apoteket..

det var droppar som han skulle ha i 1 månad..



Det tar ungefär så lång tid innan det läker...men igår var han som vanlig igen...



Satt på ryggen på våran andra katt o skulle bråka med honom hela tiden eller annars så hade han lyckas hoppa upp på fågelburen o lagt sig..så han kan inte ha så värst ont nu....



Vilket ja är otroligt tacksam för...även Henrik för han skulle nog känna sig väldigt skyldig annars...


Men en olycka händer så lätt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards