Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Ellen - 22 mars 2009 14:37

Imorgon så är ja i v 10...


Men ja måste erkänna att ja känner mig som en nervvrak...


Ja är orolig för minsta lilla....inbillar mig osv...


Tror varje gång ja går på toa att ja ska upptäcka brunaktiga flytningar/

blödningar...igår tyckte ja att ja såg en skymt av "nåt" men ja försöker intala mig själv att ja ser i syne....inbillar mig....


Skulle det vara nåt så skulle det vara mer synligt....ja skulle ju inte behöva ha förstorningsglas för att verkligen se...


Men ja är verkligen orolig att det ska bli nåt..att det inte kommer att gå denna gången heller...vet inte vad ja ska göra för att inte känna så....


Kanske därför ja har huvudvärk i stort sett varje dag...ja spänner o oroar mig...kanske helt i onödan..


Ett tag fick ja t.om för mig att ja kanske inte var med barn längre..man har ju läst att det finns ju kvinnor som har varit "gravida" fast att det sen vid ett ultraljud har visat sig att "barnet" har varit dött i flera veckor....fast att de fortfarande har kännt av olika grav.symptomer


Är det är bara ja som är nojjig o rädd eller finns det fler som känner eller har känt så som ja känner det?


Ja vill verkligen ha detta barnet....vad ska ja göra för att inte vara så orolig o misstänksam för allt som händer o sker??

Av Ellen - 22 mars 2009 14:34

Måste säga att ja tyckte fel man åkte ut...


Ja tycker Morgan förtjänar en plats i finalen....visst är de duktiga alla tre men ja tycker att Morgan är bättre än vad Magnus är...


Så ja tycker att Magnus skulle ha fått åkt hem istället för Morgan...men det är ju vad ja tycker...

Av Ellen - 22 mars 2009 13:42

Ja ute faller det ner stora flingor...vill inte..vill inte ha mera snö....


Men tyvärr så kan man inte rå för väder o vind...o det är väl tur det för annars så hade vi väl krigat om det oxå...


Har nyss ätit lite makaroner o falukorv....är inte så hård på mat nu för tiden....det ska helst vara lättsam mat för då oftast klarar man sig ifrån illamåendet...men inte alltid....


Idag så har ja inte gjort ett endaste dugg...Henrik ville att vi skulle gå ut o gå på förmiddagen men ja orkade inte...har ingen ork...


Igår vart vi barnledig....o gissa när ja la mig?...före halv tio....man är barnledig en lördagkväll om man lägger sig före halv tio...Henrik kom ca en timme senare...


Men ja var såå trött igår..o när vi var inne hos mor o far hans på mat igår så trodde ja att ja skulle svimma av trötthet...fick till slut sätta mig i soffan för att inte vara rädd för att ja skulle "trilla av" stolen...


Det är jobbigt när man är så trött att man inte orkar med nästan någonting....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards