Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Ellen - 23 mars 2010 10:24

Så mätte min pappa mig mot dörrkarmen...skrev längden o datum på karmen med blyerts så kunde man ha kolla hur mycket man växte..

 

Henrik gör även så med Alice fast vi skriver inte upp på själva dörrkarmen...men som liten så är det kul att se att man blir större...

 

Men när man blir större vad mäter vi då???...ja som kvinna kan man väl alltid mäta brösten...

 

 

Men ja hoppas ja slipper det....  

Av Ellen - 23 mars 2010 10:03

Ja bakar o bakar o bakar till dopet....men ja tycker det bara är roligt o speciellt sen när man får beröm o uppskattning för det man har gjort...

 

O ja är en sån där människa som inte bara kan lägga upp en kaksort på ett fat utan det ska finnas valmöjligheter...

 

Så på dopet så kommer det finnas 9 olika sorter samt tårta....dessa kakor kommer finnas på kakfaten till helgen:

 

  • Kolakakor (snittar)
  • Chokladsnittar
  • Bondkakor
  • Skrädmjölsdrömmar
  • Molusker
  • Sockerkaka

Dessa kakorna har ja inte bakat än men ska göra det:

 

  • Syltkakor(hallongrottor)
  • Silviakaka
  • Bullar
  • Tårta (men de gör min svägerska som är konditor)

 

Så nån sort ska väl passa varje gäst...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards