Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Ellen - 10 januari 2011 17:47

Ja då var första inskolningsdagen klar....o det gick som en dans...

 

När vi kom dit så möttes vi av några nyfikna barn..klädde av oss o hängde kläderna på Livias plats...ja gick först in men vid tröskeln så tvekade Livia lite o vart lite blyg o försiktig...för där inne  fanns det ju fler barn samt några vuxna...

 

Livia stod där nån minut innan ja gick till henne...tog hennes hand o vi klev över tröskeln o sen var blygheten som bortblåst...visst i början så var hon lite försiktig..tittade o såg sig omkring men det dröjde inte länge förrän hon försåg sig med både leksaker o fick kamrater...

 

Vi var där mellan 9:30- 11:00 o hon satt nog hos mig i max 5 min av den tidenmen det var mest för att kolla in leksaken hon hade med sig...en ratt med knappar...

 

Så ja ger Livia högsta betyg för första dagen...sen får vi se om hon är lika ointresserad av mig när hon ska lämnas ensam..men går det så här bra så lär det nog inte bli några som helst problem...

 

Imorgon så ska vi vara där ungefär samma tid..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards