Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Ellen - 20 januari 2011 22:07

Det var en man som plötsligt blivit impotent. Efter flera veckors frustration bröt han till slut ihop och gick till läkaren. Efter efter grundlig undersökning säger doktorn:


- Jag har dåliga och goda nyheter. De dåliga är att musklerna runt din penis har förtvinat, och det är tyvärr obotligt.



- Och de goda nyheterna? frågar mannen, med paniken i halsgropen.


- Det finns en experimentell behandling, men det kan slå fel. Den går ut på att man implanterar musklerna från en elefantsnabel i din penis. Mannen tänker över saken och säger så:

 

- Tja, jag kan inte tänka mig ett liv utan sex, och jag skulle ångra mig för evigt om jag inte försökte någonting, så vi prövar!!


Så läkaren utför ingreppet och allt går som planerat. Några veckor senare går mannen ut med sin flickvän till en restaurang för att fira sin nya utrustning.


När de sitter till bords, känner han hur det rör sig i skrevet, mer och mer, tills det gör riktigt ont. För att dämpa smärtan bestämmer han sig för att dra ner gylfen.

 

Plötsligt snor sig mandomen ut ur gylfen, glider över bordet och greppar en källarfranska från brödkorgen, innan den försvinner ner i byxorna igen.


- Wow! säger den chockade flickvännen. Det var häftigt! Kan du göra det igen?
Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar mannen:

 

- Kanske, men jag vet inte om jag får plats med en till fralla i röven!

Av Ellen - 20 januari 2011 21:59

Efter att parets bebis var född gick den panikslagna pappan in för att träffa förlossningsläkaren.

"Doktorn," sade pappa "Jag vet inte hur jag ska säga detta, men jag är ganska upprörd över att min dotter är rödhårig. Hon kan omöjligt vara min dotter!!"

"Nonsens," svarade läkaren. Även om både du och din fru har kolsvart hår, så kan en av era föräldrar bidragit med rödhåriga gener."

"Nej, det är inte möjligt," insisterade mannen. "Det är omöjligt, även våra föräldrar var svarthåriga och har varit det i generationer.."

"Okej," svarade läkaren, "Säg mig, hur ofta älskar du och din fru?"

Mannen rodnade lite, tänkte och svarade. "Jag har arbetat väldigt mycket det sista året, vi har bara älskat en eller två gånger ungefär var andra eller tredje månad."

"Aha, där har vi lösningen," svarade läkaren.

"Det är rost!!"

Av Ellen - 20 januari 2011 21:33

Ja vi hade rätt...nu är det bekräftat att de ska ha barn...Henrik´s bror o hans tjej..lite synd för det var faktiskt lite kul o leka "spanare"...

 

Men de påstod att de inte tyckte att vi hade så många tecken att gå på men det tycker vi...vi hade nog en 10-11 olika o när vi sa det så kom de bara med en massa bortförklarningar om ditt o datt att så var det inte eller så var det...ja menar nu är det väl ingen idé o försöka bortförklara sig när de har gått ut med det..kanske för att vi var dem på spåren...men det var nog mest K (mamman i frågan) som tyckte vi var för nyfikna..men de gav oss ju inget val...

 

Men hur som helst så var det Alice som kom hem o berättade nyheten för oss ikväll...kul säger vi...o när det skulle bli gissade ja oxå rätt..

 

Ja sa till Henrik att de ska säkert ha i juni eller juli...o det var rätt..i slutet på juli är det sagt men de har inte varit på ultraljud ännu för hon var "bara" i  v 13 så slutdatumet har de ju inte fått då med plus minus några dagar/veckor...

 

Så nu är det 2 st som ja känner o umgås med som ska ha barn..den ena i juni o den andra i juli...

 

  

Av Ellen - 20 januari 2011 13:53

Tydligen så tyckte hon inte den lilla fåtöljen stod bra ute i vardagsrummet utan i hallen skulle den tydligen stå...där passade den mycket bättre..

 

  

Det är en sån här hon flyttar runt på så ni inte tror att hon är stark som Pippi Långstrump..

 

Bland alla skorna, under hatthyllan o alla ytterkläder...där har hon nu placerat sig o stolen..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards