Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Ellen - 26 januari 2011 21:52

Henrik ska på möte i Mora mellan torsdag o fredag så då kände ja att ja hade ingen lust o sitta här hemma så ja tog ledig för Alice imöra o så åker vi till Karlstad....

 

Först så åker vi hem till min syster så vi får stri lite om allt mellan himmel o jord...o sen så får töserna leka lite....

 

På eftermiddagen så skulle min syster iväg o klippa sig o göra slingor så då åker vi vidare hem till pappa o hämtar upp honom...sen åker vi till Ikea där vi nog lunchar o shoppar lite...har 2 saker ja ska ha från Ikea...vad ja vet nu..

 

Det ena är en sån här:

 

  

Ja har en sån som ja har påsklämmor i men locket har gått sönder så det får bli en ny...

 

Den andra grejen som står på listan är en sån här:

 

  

Alice har så mycket tuschpennor o kritor så den hon har nu räcker inte till utan vi får köpa en till....mycket bra till pennor...

 

Efter Ikea så blir det handling på Maxis o kanske det blir nån klädaffär om Alice o Livia är på humör för det o om pappa orkar.....

Av Ellen - 26 januari 2011 12:23

Nu har ja äntligen beställt kort...

 

Men innan ja beställer bilderna från min nya kamera så provade ja 100 bilder för endast 29:- så får ja ser hur de blir innan ja skickar iväg en 400-500 bilder..

 

Tog bilder som ja har tagit med en annan (lånad) kamera på t.ex Livia när hon var liten bebis...på Alice, mig själv..Henrik är oxå med på nån bild...

 

Har inte framkallat dessa så ja tyckte det var ett perfekt tillfälle för att se hur bilderna blir från FUJI direkt..

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards