Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Ellen - 15 mars 2009 12:00

Igår så hade ja ju fest...vi var 9 tjejer...så det var fullt runt köks-

bordet...


De uppskattade min mat som bestod av grillad kycklingfilé med en krämig vitlökssås till...o till det så serverade ja ris...


Hade även sallad o bröd till...o till kaffet sen så hade ja choklad o apelsintryffeltårta...


Tror den sista gick hem efter kl 1...sen plockade ja undan lite o satte på en maskin så ja slapp att ta hand om all disk idag...


Sen när ja var klar så knackade det på fönstret då kom Henrik´s bror med kärring..hon hade varit här tidigare men gått dit gubben hennes var för han var på ett annat ställe o när de gick hem så kom de förbi...


Snark tänkte ja...men man ville ju inte vara otrevlig så de fick ju komma in en stund...som tur var så satt de inte allt för länge men när ja väl fick gå o lägga mig så var klockan 02:30...


Så idag är ja verkligen sliten...är ju inte uppe så länge nu för tiden o det får ja känna av idag....

Av Ellen - 15 mars 2009 11:57

Usch...idag är ja verkligen ur balans....


Ja är trött som...ja vet inte vad....huvudet molar lite o ja känner mig som en zombie...


Ute skiner solen men ja har verkligen inga krafter att ge mig ut...helst skulle ja vilja gå o lägga mig men det är ju svårt när Alice är hemma...


Hon vill så gärna att vi ska hitta på nåt..men ja orkar verkligen inte....

det är knappt så ja orkar skriva detta....




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards