Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Tack underbara Lilla Jag

Av Ellen - 11 januari 2011 21:10

När ja öppnade min blogg idag då hade ja ett inlägg om att ja hade en award att hämta hos Lilla jag..

 

O när man får nåt sånt eller en hälsning av nåt slag..eller bara en kram så blir man glad o alldeles varm inombords...för sånt värmer...uppskattning är nåt man ALDRIG kan få för mycket av likaså när det gäller komplimanger...

 

Min award:

 

    

Uppdraget med awarden är att svara på några frågor och sedan skicka den vidare till sju andra personer. Så här kommer mina svar!

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
Belle såg hur byborna förberedde en julparad (hade ingen bok i närheten så det fick bli en av Alice tidningar "Prinsessan"...

Vad var det senaste du såg på tv?
Bygglov...

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Ljudet från tv:n..en Beck-film...

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag var till stan o handlade..alltifrån strumpbyxor från Lindex till mat från Ica...

Vad har du på dig?
Svarta byxor, röd/vit randig tröja, svart "hängseltunika", strumpor o underkläder...

Vilken var den senaste filmen du såg?
Wallander- Indrivaren...o den såg ja igår..

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nja det beror nog på vart o för hur länge...men skulle det vara för all evighet så skulle ja inte vilja det...

Ja skickar awarden vidare till dig som följt min resa om hur det är att vara ofrivillig barnlös o livet i sig...till dig som stöttat mig..till dig som gett mig råd, tips, ideér eller bara ett varmt ord eller kram..eller till dig som finns där vid min sida o lyssnar på (läser) det ja säger(skriver).,..till dig som har gått/går igenom samma sak som mig...att vara ofrivillig barnlös..

 

Ni är guld värda ALLIHOPA...

 

Anneli

 

Jenny

 

Lilla Jag

 

Ninna

 

Sofia

 

 

TACK FÖR ATT NI FINNS!!!!

 

  






 
 
Jenny

Jenny

17 januari 2011 22:09

Tack för att DU finns Ellen:o) Har varit frånvarande från bloggar inklusive min egen i några dagar på grund av det som pågår i mitt liv nu. Men jag är snart tillbaka.
Läste ikapp din blogg och det är alltid lika givande att läsa.
Kram till dig min vän<3

http://www.barnlangtan.se

Ellen

19 januari 2011 14:20

Tack själv för att du finns...

Det är väl det vänner är till för....att finns där för varandra...även om vi inte känner varandra i verkliga livet så menas det inte att vi kan vara riktiga vänner för det på nätet..

O ta den tiden du behöver....vi finns här..

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - Tisdag 6 feb 14:57

Vi har ju skaffat skatter o det har verkligen inte varit nån dans på rosor (varför man nu säger så för det rosor är ju taggiga o jävliga) men hur som så har det inte varit bra..det började med att ja kastrerade katterna o då visade det sig att på den...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 16:45

Herregud...ja nu kan vi i alla fall inte säga att vi inte fick en vit jul eller vinter för den delen...men känner att det räcker nu...just nu så har vi 5 plusgrader solen har lyst och en hel del av snön har försvunnit men också gett stora vattensamli...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 15:47

Här är det sjukstuga deluxe..nja kanske inte riktigt så illa men det har varit..började med att Livia fick lite ont i huvudet o halsen i torsdagskväll..kände sig inte jättesjuk på fredag men valde att stanna hemma o det var väl tur det för POFF från ...

Av Ellen - Tisdag 16 jan 14:39

Halva januari har gått o det var över 1 månad sen som ja skrev nåt här...sa att ja skulle bli bli bättre på att skriva o det såg vi ju hur det gick med det....men å andra sidan så kan man ju inte tvinga fram nåt att skriva om, om man inte kan vill el...

Av Ellen - 9 december 2023 15:11

Endast 22 dagar kvar av 2023...även detta året har varit en speciellt år..så mycket elände som har hänt/händer i Sverige och i övriga länder...krig...dödskjutningar...bränder av olika de slag...ja det har varit så mycket neagtiva händelser så man ork...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards